یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو شهریور ماه 1400

معرفي دستگاه هاي حكاكي و برش ليزري

دستگاه ليزر فايبر فلزات چيست و عملكرد آن

۹ بازديد

دستگاه ليزر فايبر ازجمله دستگاه‌هاي به‌روز و پيشرفته پركاربرد در صنعت ليزر است كه جهت حكاكي و برش انواع متريال‌هاي فلزي به كار برده مي‌شود. اشعه ليزر در اين‌گونه دستگاه‌ها از منبع فايبر تامين مي‌شود به‌همين دليل به آن‌ها دستگاه‌هاي ليزر فايبر فلزات گفته مي‌شود.  اين دستگاه‌هاي مدرن امروزه مورد توجه صاحبان صنايع مختلفي قرارگرفته است. صاحبان صنايع مختلف با استفاده از اين دستگاه‌ها در محيط‌هاي كارگاهي و توليدي خود موفق به توليد محصولات متنوع با كيفيتي فوق‌العاده در كمترين زمان ممكن به تعداد انبوه شده‌اند. درواقع صنايع بسيار زيادي با استفاده از اين دستگاه‌ها به سود و پيشرفت‌هاي قابل‌توجهي دست‌يافته اند   .

دستگاه ليزر فايبر فلزات

در گذشته جهت حكاكي و برش متريال‌هاي فلزي كه داراي جنس‌هاي فوق‌العاده سفت و سخت هستند از روش‌هاي دستي و مكانيكي استفاده مي‌شده‌است، اما آن روش‌ها علاوه‌بر زمان‌بر بودن شان براي افراد بسيار دشوار و طاقت‌فرسا بود و همچنين توليد محصولات با ايجاد ضايعات بسيار زياد و درنهايت توليد محصولاتي بي‌كيفيت همراه بود. اما با گذشت زمان و پيشرفت علم و دانش در زمينه صنعت و پيدايش دستگاه‌هاي ليزر و به‌كارگيري آن‌ها انواع متريال ها توسط اين‌گونه دستگاه‌ها به‌آساني حكاكي و برش مي‌شوند و محصولات بسيار متنوع و زيبا و هنري توليد و بازار كسب‌وكار رونق بسيار زيادي يافته‌اند.

اما چرا اين دستگاه‌هاي مدرن ليزر را دستگاه ليزر صنعتي مي‌نامند؟

درواقع دقت و سرعت عملكرد دستگاه‌هاي مدرن و همچنين مهم‌ترين عامل پرطرف‌دار بودن اين دستگاه ها در صنعتي بودن آن‌ها مي‌باشد. درواقع با بهره‌گيري از علم و دانش دنياي رايانه در اين‌گونه دستگاه‌ها عملكرد آن همراه با دقت و سرعت فراوان و كيفيتي فوق‌العاده مي باشد.

درواقع تنها كافي‌ست اپراتور طرح موردنظر را در نرم‌افزارهاي گرافيكي طراحي كند و به دستگاه منتقل كند دستگاه طرح موردنظر را تنها با فشردن دكمه با دقت و سرعت بسيار بالا درعين حفظ كيفيت طراحي و حكاكي و برش مي‌دهد.

كاربردهاي دستگاه‌هاي ليزر فايبر فلزات

از انواع دستگاه‌ ليزر فلزات جهت حكاكي و برش انواع متريال‌هاي فلزي مثل آهن، آلومينيوم، مس، روي، طلا، نقره، برنج، برنز، قلع، نيكل، كرم، نيوبيوم، استيل و بسياري از فلزات ديگر به كار برده مي‌شوند.

از ديگر كاربردهاي دستگاه‌هاي برش ليزري فلزات مي‌توان به كاربرد آن در صنايع مختلف از جمله صنعت صنعت جواهرسازي، صنعت ساختمان‌سازي، صنعت خودروسازي، صنايع نظامي و صنايع هوافضا، صنايع مهندسي و پزشكي، صنعت الكترونيك و غيره اشاره كرد.

مزاياي دستگاه‌هاي برش ليزري فلزات

دستگاه‌هاي برش ليزري فلزات انواع حكاكي و برش متريال‌هاي فلزي را با دقت و سرعت بسيار بالا انجام مي‌دهند.

دستگاه‌هاي برش ليزري فلزات انواع حكاكي و برش را با كيفيتي فوق‌العاده اجرا مي‌كنند.

اين دستگاه‌هاي مدرن قابليت حكاكي و برش انواع طرح‌هاي پيچيده و همچنين نقوش بسيار ريز را به‌خوبي دارند.

هزينه تعمير و نگهداري اين دستگاه هاي مدرن بسيار كم و مرقون به‌صرفه است.

به دليل سازگاري اين‌گونه دستگاه‌ها با انواع طرح‌هاي جديد اين دستگاه‌ها قابليت توليد انواع محصولات را به تعداد انبوه و بسيار بالا دارند.

استفاده از اين دستگاه‌هاي مدرن موجب كاهش خطرات ناشي از آتش‌سوزي دستگاه‌ها و افزايش امنيت در محيط‌هاي كارگاهي شده‌است.

قيمت دستگاه‌هاي ليزر فايبر فلزات

شركت نوين تاك ليزر همواره با مناسب‌ترين و نازل‌ترين قيمت‌ها دستگاه مورد نياز كسب‌وكار شما را در دسترس‌تان قرار مي‌دهد. شما عزيزان با تهيه دستگاه ليزر مورد نياز كسب‌وكار خود مرغوب‌ترين دستگاه‌هاي ليزر را با مناسب‌ترين هزينه‌ها خريداري كرده‌ايد.

شركت نوين تاك ليزر به‌عنوان يكي از بزرگ‌ترين و قدرتمندترين شركت‌هاي وارد كننده دستگاه‌هاي ليزر در كشورمان است كه با ارائه انواع دستگاه‌هاي ليزر از جمله دستگاه ليزر فلزات در خدمت مشتريان خود در اقصي نقاط كشورمان مي‌باشد.

پس همين الان با شماره تلفن‌هاي ما در شركت نوين تاك ليزر تماس بگيريد و اقدام به تهيه دستگاه ليزر مورد نياز كسب‌وكار و همچنين متناسب با بودجه خود نماييد.

همچنين در رابطه با نصب و كار با دستگاه ليزر كارشناسان مجرب ما راهنمايي‌هاي لازم را در اختيار شما عزيزان قرار خواهند داد.