یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

دستگاه ليزر غير فلزات نوين تاك ليزر

معرفي دستگاه هاي حكاكي و برش ليزري

دستگاه ليزر غير فلزات نوين تاك ليزر

۹ بازديد

 

دستگاه ليزر غير فلزات

تكنولوژي ليزر پرتو نور متمركزي است كه پس‌از خروج از منبع ليزر تقويت ‌شده و بر سطح متريال تابيده  مي‌شود. بسته به كاركردي كه براي ليزر در نظر گرفته‌شده است اشعه ليزر تابيده ‌شده بر سطح متريال مي‌تواند سبب ايجاد برش و يا جوش در متريال گوناگون شود.

يكي از ماشين‌آلات صنعتي در حوزه برش ليزري دستگاه ليزر غير فلزات است كه از تكنولوژي ليزر CO2    جهت حكاكي و برش متريال گوناگون بهره مي‌برد. در استفاده از دستگاه ليزر بهترين نتيجه كار زماني حاصل مي‌شود كه بتوان انتخاب درست و دقيقي داشت. بنابراين در ادامه به معرفي دستگاه ليزر غيرفلزات، تكنولوژي ليزر به‌كاررفته در آن كار كرد و مزايا و معايب آن خواهيم پرداخت تا بهترين انتخاب ممكن را براي افراد شاغل در اين صنعت بتوانيم رقم بزنيم.

 نحوه عملكرد دستگاه برش ليزري غير فلزات

در دستگاه برش ليزري غير فلزات همان‌طور كه گفته شد منبع ليزر همان  ليزر CO2 است كه از بروزترين و قدرتمندترين فناوري‌هاي روز در صنعت ليزر بشمار مي‌رود. به‌طوركلي دستگاه ليزر غير فلزات عملكرد يكسان و مشابه دارند اما بسته به هدفي كه از دستگاه داريد، ميزان بودجه شما، ابعاد و اندازه كارگاه و بسياري موارد ديگر انتخاب دستگاه متناسب با شما نيز متفاوت خواهد بود.

 در دستگاه ليزر غير فلزات پرتو ليزر بعد از توليد در منبع ليزر توسط آينه ‌هاي تعبيه‌ شده در دستگاه به سمت هد دستگاه جهت تقويت ارسال مي‌شود. هد در دستگاه برش ليزري غير فلزات وظيفه تقويت اشعه ليزر براي ارسال آن بر روي سطح متريال را برعهده دارد. تنظيم بودن هميشگي آينه ها براي متمركز نمودن اشعه ليزر در يك نقطه از جمله مواردي است كه لازم است براي رسين به يك خروجي مطلوب مورد توجه قرار بگيرد.

 كاربرد هاي دستگاه برش ليزر غير فلزات

از جمله كاربردهاي دستگاه برش ليزر غير فلزات مي‌توان به حكاكي و برش ليزري طيف وسيعي از متريال از جمله حكاكي و برش ليزري پارچه، حكاكي و برش ليزري چوب، حكاكي و برش ليزري چرم، حكاكي و برش ليزري كاغذ و مقوا، حكاكي و برش ليزري نمد، برش ليزري سنگ، برش ليزري پلكسي‌گلاس، برش ليزري موكت و كف‌پوش و غيره را نام برد.

 در تمام صنايع نامبرده با بهره‌گيري از تكنولوژي ليزر به‌ كاررفته در اين دستگاه‌ ها مي‌توان به محصولاتي بسيار با كيفيت در تيراژ بالا با سرعت بسيار بالاي توليد دست پيدا كرد.

مزاياي دستگاه برش ليزري غير فلزات

دستگاه ‌هاي ليزر غير فلزات داراي مزاياي بي ‌شماري هستند كه از جمله آن ‌ها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

·        نحوه عملكرد اين دستگاه‌ ها بسيار آسان و سهل است.

·        سرعت انجام برش در اين دستگاه ‌ها بسيار بالاست.

·        توليد صداي مزاحم در اين دستگاه ‌ها بسيار پايين است.

·        كيفيت خروجي كار با استفاده از اين دستگاه‌ ها بسيار بالاست.

·        احتمال وقوع خطا در اين دستگاه ها بسيار پايين است.

 اگر شما نيز از افراد شاغل در صنعت حكاكي و برش ليزري متريال گوناگون ازجمله غير فلزات هستيد، بدون‌شك نام شركت نوين تاك ليزر را شنيده ايد. دستگاه ليزر غير فلزات نوين تاك ليزر از برترين و بروزترين دستگاه‌ هاي ليزر غير فلزات موجود در دنياست كه از آخرين تكنولوژي‌هاي روز دنيا در اين دستگاه‌ها استفاده‌شده است. در اين مجموعه براي برطرف نمودن نياز همه افراد انواع دستگاه ليزر در سايز هاي متفاوت و كاركرد هاي متفاوت موجود مي‌باشد كه توصيه مي‌شود جهت بررسي ويژگي ‌هاي اين دستگاه به آدرس رسمي وب‌سايت اين مجموعه به نشاني اينترنتي https://ntjet.com/ مراجعه نماييد.

در نوين تاك ليزر همواره تلاش بر آن است كه قيمت محصولات با پايين ترين سود ممكن تعيين و ارائه شود در نتيجه مناسب ترين قيمت دستگاه ليزر فلزات و غير فلزات، قيمت دستگاه جوش ليزري و بطوركلي قيمت دستگاه هاي ليزر صنعتي در پايين ترين نرخ ممكن تعيين مي شود.

در اين مجموعه علاو ه‌بر دستگاه برش ليزر غير فلزات، انواع دستگاه ليزر صنعتي، دستگاه جوش ليزر، دستگاه ليزر فلزات و غيره نيز جهت ارائه به شما صنعتگران و گرامي موجود مي‌باشد. جهت آشنايي با دستگاه برش ليزري فلزات اين شركت اينجا را كليك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.