یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو خرداد ماه 1400

معرفي دستگاه هاي حكاكي و برش ليزري

راهنماي خريد دستگاه ليزر غير فلزات

۵ بازديد

دستگاه برش غير فلزات جهت حكاكي و برش انواع متريال‌هاي غيرفلز با نهايت دقت و سرعت بسيار بالا درعين حفظ كيفيت به كار برده مي‌شوند. اين دستگاه‌هاي مدرن امروزه طرف‌داران بسيار زيادي در صنايع مختلف دارند. دستگاه‌هاي برش ليزري غير فلزات موجب سهولت حكاكي و برش انواع متريال‌هاي غيرفلز و توليد محصولات بسيار زيبا و هنري در صنايع مختلف شده‌اند   .  

راهنماي خريد دستگاه ليزر غير فلزات

كاربرد دستگاه هاي ليزر غير فلزات 

از دستگاه‌هاي ليزر غير فلز جهت حكاكي و برش انواع متريال‌هاي غيرفلز ازجمله چوب، سنگ، پارچه، چرم، نمد، كاغذ و مقوا، پلكسي‌گلاس و غيره به كار برده مي‌شوند.

دستگاه ليزر غير فلزات با حكاكي و برش انواع متريال‌هاي فوق و كاربرد آن در صنايع مختلف و توليد محصولات متنوع نظير ساخت انواع مبلمان، سرويس‌هاي خواب، ميز و صندلي چوبي، ساخت انواع كارت‌هاي تبريك، ساخت انواع جعبه مثل جعبه كادو، ساخت انواع گيفن هاي مناسبتي، كارت‌هاي ويزيت، توليد انواع پوشاك و البسه، انواع روميزي، توليد انواع كيف و كفش‌هاي چرمي زنانه و مردانه، انواع وسايل دكوري و تزئيناتي، حكاكي انواع تصاوير و نوشته بر روي انواع سنگ‌ها و غيره بسيار پركاربرد دارد و قابل‌توجه صاحبان صنايع مختلف قرار گرفته‌است.

شما عزيزان مي‌توانيد دستگاه مورد نياز كسب‌وكار خود را از شركت نوين تاك ليزر تهيه نماييد اما در صورت انتخاب و تهيه بهترين و مناسب‌ترين دستگاه متناسب با كسب‌وكارتان حتما بايد نكات مهم دستگاه مورد نيازتان را بشناسيد و دستگاه ليزري را تهيه نماييد كه نياز شما را در كسب‌وكارتان رفع كند.

نكات مهم در خريد دستگاه ليزر غير فلزات 

·        توان تيوب ليزر 

تيوب ليزر در دستگاه‌هاي ليزر غير فلزات اشعه اوليه ليزر را توليد مي‌كند. درواقع قدرت و توان حكاكي و برش دستگاه را توان تيوب ليزر مشخص مي‌كند. به‌طوركلي هر چه توان ليزر بالاتر باشد دقت حكاكي كاهش پيدا مي‌كند. نكته مهم در اين‌گونه دستگاه‌ها اين است كه توصيه مي شود دستگاه مورد نياز خود را با توان 100 وات انتخاب و تهيه كنيد.

·        ابعاد ميز كار دستگاه 

به‌طوركلي دستگاه‌هاي حكاكي و برش ليزري غير فلزات در ابعاد مختلف توليد مي‌شوند. شما بايد با توجه به نوع نياز خود مناسب‌ترين ميز كار را انتخاب كنيد. نكته ديگر در اين‌مورد رابطه مستقيم ابعاد ميز با قيمت آن است يعني هرچه ابعاد نمير بزرگ‌تر باشد قيمت آن نيز بيشتر خواهد بود.

·        مين برد دستگاه برش ليزر 

امروزه دستگاه‌هاي برش ليزري با بردهاي متفاوت در بازار وجود دارند و درواقع توان خروجي ليزر بستگي به مين برد دستگاه دارد.

·        سيستم خنك‌كننده

كنترل دما جهت جلوگيري از خرابي تيوب ليزر به وسيله خنك‌كننده دستگاه كه نام آن چيلر است انجام مي‌شود. اشعه ليزر همراه با گرما توليد مي‌شود. وظيفه چيلرها در دستگاه‌هاي برش ليزري جلوگيري از افزايش دماي بيش‌ازحد دستگاه و خنك كردن بدنه تيوب ليزر است.

هر چه توان تيوب ليزر بيشتر باشد به سيستم خنك‌كننده قوي‌تري نياز است.

جهت كسب اطلاعات بيشتر توصيه مي شود به مقاله راهنماي خريد دستگاه ليزر غير فلزات گردآوري شده توسط تيم فني مهندسي نوين تاك ليزر مراجعه شود.

دستگاه‌هاي ليزر صنعتي

دستگاه ليزر صنعتي انواع برش و حكاكي متريال‌هاي گوناگون را با دقت و سرعت بسيار بالا درعين حفظ كيفيت اجرا مي‌كند.

تنها كافي است كه طرح موردنظر خود را در نرم‌افزارهاي گرافيكي طراحي كنيد دستگاه به‌آساني و تنها با فشردن يك دكمه طرح موردنظر را با دقت و سرعت بسيار بالا و كيفيتي فوق‌العاده حكاكي و برش مي‌دهد.

شركت نوين تاك ليزر به‌عنوان يكي از بزرگ‌ترين و قدرتمندترين شركت‌هاي واردكننده انواع دستگاه‌هاي ليزر با طراحي‌هاي ويژه و منحصربه‌فرد آماده ارائه بهترين خدمات و دستگاه هاي ليزر به مشتريان خود در اقصي نقاط كشور مان مي‌باشد. پس همين الان با شماره‌تلفن‌هاي ما در شركت نوين تاك ليزر تماس بگيريد و پاسخ تمامي سوالات خود را از مشاوران ما دريافت نماييد.

در شركت نوين تاك ليزر متناسب با هر بودجه‌اي دستگاه‌ مورد نياز كسب‌وكار شما عزيزان موجود مي‌باشد.

همچنين جهت نصب و راه‌اندازي دستگاه خريداري‌شده شما عزيزان از شركت نوين تاك ليزر مي‌توانيد روي خدمات مشاوره‌اي تكنسين‌هاي مجرب ما حساب كنيد.

 

راهنماي خريد دستگاه ليزر فلزات

۶ بازديد

دستگاه برش ليزري فلزات جهت حكاكي و برش انواع متريال‌هاي فلزي به كار برده مي‌شوند. اين دستگاه‌هاي مدرن انواع فلزات را با دقت، سرعت و كيفيت بسيار بالا برش و حكاكي مي‌كنند. دستگاه‌هاي ليزر فلزات در صنايع مختلف جهت توليد محصولات بسيار متنوع طرف‌داران بسيار زيادي دارد. اما زماني مي‌توان نتيجه مطلوب از دستگاهي كه از آن استفاده مي‌كنيد را به دست آوريد كه دستگاه متناسب با كسب‌وكار و انتظاري كه از آن داريد تهيه نماييد   .

پس نكته مهم در هنگام خريد دستگاه‌هاي ليزر فلزات اين است كه شما عزيزان بايد بدانيد دستگاه را در چه ابعادي و جهت برش متريال‌هاي فلزي با چه ميزان ضخامتي نياز داريد. نكته بعدي در نظر گرفتن بودجه‌ تان مي‌باشد دستگاه‌هاي مختلفي در اين صنعت وجود دارد اما در نظر گرفتن بودجه از ديگر نكات مهم خريد دستگاه ليزر فلزات مي‌باشد.

راهنماي خريد دستگاه ليزر فلزات

نكات مهم در خريد دستگاه ليزر فلزات 

نكات مهم در خريد دستگاه ليزر فلزات عبارتند از: 

·        جنس بدنه دستگاه ليزر فلزات 

خريد دستگاهي كه جنس بدنه آن بادوام و مرغوب باشد در متحمل شدن شما از بابت هزينه‌هاي اضافي جلوگيري خواهد كرد. زيرا بسياري از شركت‌ها جهت پايين آوردن هزينه‌هاي خود بدنه دستگاه را از جنس نامرغوب و بي‌كيفيت توليد مي‌كنند درنتيجه دستگاه به‌هنگام فعاليت داراي سروصدا و لرزش‌هاي بسيار زيادي است. پس در تهيه دستگاه ليزر متناسب با كسب‌وكار خود مرغوبيت جنس آن را حتما در نظر بگيريد زيرا در صورت هرگونه ايرادي در جنس بدنه دستگاه مجبور مي‌شويد در مدت‌زمان كوتاهي دستگاه را تعويض كنيد و متحمل هزينه‌هاي اضافي بسياري شويد.

·        گايد ريل دستگاه فلزات

 

توجه به اين نكته بسيار مهم در هنگام خريد دستگاه ليزر فلزات است، زيرا عملكرد دستگاه تا حد زيادي به اين قسمت دستگاه بستگي دارد. زيرا اگر دستگاه حركت و فعاليت درستي نداشته باشد در سرعت و دقت برش مشكلات بسياري ايجاد خواهد كرد. درنتيجه مجبور به تعمير قطعات دستگاه و متحمل شدن هزينه‌هاي بسياري خواهيد شد.

·        كارآيي دستگاه

 

سرعت و دقت برش در دستگاه ليزر فلزات و حفظ كيفيت آن رابطه مستقيم با قابليت دستگاه برش فلزات دارد. دستگاه ليزر فلزات تا حد بسيار زيادي به نوع متريال، پيچيدگي برش و ضخامت متريال بستگي دارد، قدرت ليزر در اين‌گونه دستگاه‌ها طور طراحي شده‌اند كه سرعتشان تا 8 اينچ بر ثانيه مي‌باشد.

·        توان تيوب ليزر

 

توان تيوب ليزر با توان حكاكي و برش ليزري رابطه مستقيمي دارد. درواقع اشعه اوليه ليزر با توجه به تيوب ليزر انجام مي‌شود و به‌طوركلي توان و ظرافت در برش و حكاكي بر خلاف هم هستند و رابطه عكس دارند. يعني هر چه قدرت در برش بيشتر باشد ظرافت در حكاكي كاهش خواهد يافت.

·        خدمات پس‌از فروش دستگاه

 

توجه به خدمات پس‌از فروش دستگاهي كه خريداري مي‌كنيد در تهيه آن نقش بسيار مهمي دارد. شركت نوين تاك ليزر با ارائه‌ي كامل‌ترين خدمات پس‌از فروش همراه با ارسال تكنسين‌هاي حرفه‌اي و متخصص براي راه‌اندازي و نصب دستگاه و همچنين ارائه مشاوره رايگان جهت كار با دستگاه در خدمت مشتريان خود مي‌باشد.

·        تلورانس دستگاه

 

دقت اين دستگاه‌هاي مدرن در برش و حكاكي انواع متريال هاي فلزي دقتي فوق‌العاده با يك هزارم ثانيه است. به‌علاوه به دليل قابليت بي‌نظير اين‌گونه دستگاه‌ها در برش پيوسته با سرعت بسيار بالاي انواع متريال هاي فلزي زبري و تيزي در برش به وجود نخواهد آمد. تلورانس در برش توسط اين دستگاه‌ها بسته به نقطه ذوب انواع متريال ها متفاوت مي‌باشد.

علاوه بر موارد فوق توصيه مي شود مقاله راهنماي خريد دستگاه ليزر فلزات گردآوري شده توسط تيم فني مهندسي نوين تاك ليزر را نيز مطالعه نماييد.

مزاياي دستگاه هاي ليزر فلزات

 

ü     حكاكي و برش انواع متريال‌هاي فلزي و سخت با دقت و سرعت بسيار بالا

ü     كيفيت بالاي برش و حكاكي انواع متريال‌هاي فلزي و خروجي فوق‌العاده محصولات

ü     هزينه پايين تعمير و نگهداري دستگاه‌هاي ليزر

ü     افزايش امنيت در محيط‌هاي كارگاهي با استفاده از اين دستگاه‌ها

ü     قابليت حكاكي و برش انواع طرح‌هاي پيچيده و ظريف به بهترين شكل ممكن

ü     به حداقل رسيدن توليد ضايعات در توليد محصولات

در صورت نياز با شماره تلفن‌هاي ما در شركت نوين تاك ليزر تماس بگيريد و بهترين دستگاه هاي ليزر را همراه با بهترين خدمات از ما دريافت نماييد.