چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

راهنماي خريد دستگاه ليزر غير فلزات

معرفي دستگاه هاي حكاكي و برش ليزري

راهنماي خريد دستگاه ليزر غير فلزات

۶ بازديد

دستگاه برش غير فلزات جهت حكاكي و برش انواع متريال‌هاي غيرفلز با نهايت دقت و سرعت بسيار بالا درعين حفظ كيفيت به كار برده مي‌شوند. اين دستگاه‌هاي مدرن امروزه طرف‌داران بسيار زيادي در صنايع مختلف دارند. دستگاه‌هاي برش ليزري غير فلزات موجب سهولت حكاكي و برش انواع متريال‌هاي غيرفلز و توليد محصولات بسيار زيبا و هنري در صنايع مختلف شده‌اند   .  

راهنماي خريد دستگاه ليزر غير فلزات

كاربرد دستگاه هاي ليزر غير فلزات 

از دستگاه‌هاي ليزر غير فلز جهت حكاكي و برش انواع متريال‌هاي غيرفلز ازجمله چوب، سنگ، پارچه، چرم، نمد، كاغذ و مقوا، پلكسي‌گلاس و غيره به كار برده مي‌شوند.

دستگاه ليزر غير فلزات با حكاكي و برش انواع متريال‌هاي فوق و كاربرد آن در صنايع مختلف و توليد محصولات متنوع نظير ساخت انواع مبلمان، سرويس‌هاي خواب، ميز و صندلي چوبي، ساخت انواع كارت‌هاي تبريك، ساخت انواع جعبه مثل جعبه كادو، ساخت انواع گيفن هاي مناسبتي، كارت‌هاي ويزيت، توليد انواع پوشاك و البسه، انواع روميزي، توليد انواع كيف و كفش‌هاي چرمي زنانه و مردانه، انواع وسايل دكوري و تزئيناتي، حكاكي انواع تصاوير و نوشته بر روي انواع سنگ‌ها و غيره بسيار پركاربرد دارد و قابل‌توجه صاحبان صنايع مختلف قرار گرفته‌است.

شما عزيزان مي‌توانيد دستگاه مورد نياز كسب‌وكار خود را از شركت نوين تاك ليزر تهيه نماييد اما در صورت انتخاب و تهيه بهترين و مناسب‌ترين دستگاه متناسب با كسب‌وكارتان حتما بايد نكات مهم دستگاه مورد نيازتان را بشناسيد و دستگاه ليزري را تهيه نماييد كه نياز شما را در كسب‌وكارتان رفع كند.

نكات مهم در خريد دستگاه ليزر غير فلزات 

·        توان تيوب ليزر 

تيوب ليزر در دستگاه‌هاي ليزر غير فلزات اشعه اوليه ليزر را توليد مي‌كند. درواقع قدرت و توان حكاكي و برش دستگاه را توان تيوب ليزر مشخص مي‌كند. به‌طوركلي هر چه توان ليزر بالاتر باشد دقت حكاكي كاهش پيدا مي‌كند. نكته مهم در اين‌گونه دستگاه‌ها اين است كه توصيه مي شود دستگاه مورد نياز خود را با توان 100 وات انتخاب و تهيه كنيد.

·        ابعاد ميز كار دستگاه 

به‌طوركلي دستگاه‌هاي حكاكي و برش ليزري غير فلزات در ابعاد مختلف توليد مي‌شوند. شما بايد با توجه به نوع نياز خود مناسب‌ترين ميز كار را انتخاب كنيد. نكته ديگر در اين‌مورد رابطه مستقيم ابعاد ميز با قيمت آن است يعني هرچه ابعاد نمير بزرگ‌تر باشد قيمت آن نيز بيشتر خواهد بود.

·        مين برد دستگاه برش ليزر 

امروزه دستگاه‌هاي برش ليزري با بردهاي متفاوت در بازار وجود دارند و درواقع توان خروجي ليزر بستگي به مين برد دستگاه دارد.

·        سيستم خنك‌كننده

كنترل دما جهت جلوگيري از خرابي تيوب ليزر به وسيله خنك‌كننده دستگاه كه نام آن چيلر است انجام مي‌شود. اشعه ليزر همراه با گرما توليد مي‌شود. وظيفه چيلرها در دستگاه‌هاي برش ليزري جلوگيري از افزايش دماي بيش‌ازحد دستگاه و خنك كردن بدنه تيوب ليزر است.

هر چه توان تيوب ليزر بيشتر باشد به سيستم خنك‌كننده قوي‌تري نياز است.

جهت كسب اطلاعات بيشتر توصيه مي شود به مقاله راهنماي خريد دستگاه ليزر غير فلزات گردآوري شده توسط تيم فني مهندسي نوين تاك ليزر مراجعه شود.

دستگاه‌هاي ليزر صنعتي

دستگاه ليزر صنعتي انواع برش و حكاكي متريال‌هاي گوناگون را با دقت و سرعت بسيار بالا درعين حفظ كيفيت اجرا مي‌كند.

تنها كافي است كه طرح موردنظر خود را در نرم‌افزارهاي گرافيكي طراحي كنيد دستگاه به‌آساني و تنها با فشردن يك دكمه طرح موردنظر را با دقت و سرعت بسيار بالا و كيفيتي فوق‌العاده حكاكي و برش مي‌دهد.

شركت نوين تاك ليزر به‌عنوان يكي از بزرگ‌ترين و قدرتمندترين شركت‌هاي واردكننده انواع دستگاه‌هاي ليزر با طراحي‌هاي ويژه و منحصربه‌فرد آماده ارائه بهترين خدمات و دستگاه هاي ليزر به مشتريان خود در اقصي نقاط كشور مان مي‌باشد. پس همين الان با شماره‌تلفن‌هاي ما در شركت نوين تاك ليزر تماس بگيريد و پاسخ تمامي سوالات خود را از مشاوران ما دريافت نماييد.

در شركت نوين تاك ليزر متناسب با هر بودجه‌اي دستگاه‌ مورد نياز كسب‌وكار شما عزيزان موجود مي‌باشد.

همچنين جهت نصب و راه‌اندازي دستگاه خريداري‌شده شما عزيزان از شركت نوين تاك ليزر مي‌توانيد روي خدمات مشاوره‌اي تكنسين‌هاي مجرب ما حساب كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.