چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

معرفي دستگاه هاي حكاكي و برش ليزري و كاربرد آن ها

معرفي دستگاه هاي حكاكي و برش ليزري

معرفي دستگاه هاي حكاكي و برش ليزري و كاربرد آن ها

۱۱ بازديد

 

صاحبان كسب و كارهاي مختلف در سال هاي اخير در علم صنعت شاهد پيشرفت هاي قابل توجه و چشم گيري بوده اند. دستگاه هاي حكاكي و برش ليزري با قابليت و ويژگي هاي فوق العاده خود موجب رونق در كسب و كارهايي كه در زمينه توليدات مختلف فعاليت دارند شده اند.‌ طراحي اين گونه دستگاه ها به گونه‌اي است كه دقت، سرعت و كيفيت برش و حكاكي را به طرز چشم گيري افزايش داده و جايگاه قابل توجه و ويژه اي را در علم صنعت پيدا كرده اند. دستگاه هاي برش ليزري به دو دسته دستگاه ليزر فلزات و دستگاه برش ليزري غيرفلزات تقسيم بندي مي شوند. كه هر كدام براي برش و حكاكي متريال هاي متفاوتي كاربرد دارند   .

معرفي دستگاه ليزر

دستگاه هاي برش ليزري فلزات

دستگاه هاي برش ليزري فلزات قابليت حك و برش متريال هاي فلزي گوناگون از جمله آلومينيوم، آهن، طلا، نقره، مس، استيل، تيتانيوم، برنج، نيكل و ... را با بالاترين كيفيت دارند. اين دستگاه ها با دقت و سرعت بسيار بالا برش و حكاكي انواع متريال هاي فلزي را در توليدات و صنايع مختلف انجام مي دهند.

عملكرد دستگاه هاي برش ليزري فلزات

به كمك دستگاه هاي برش ليزري فلزات در صنايع مختلف براي مثال در صنعت ساختمان سازي ابتدا فلزات مختلف از جمله آهن، آلومينيوم و فولاد را به وسيله برش به ورقه هاي كوچك تر تبديل كرده سپس به كمك ليزرهاي صنعتي و توليد گرما و حرارت موجب ذوب شدن و شكستن فلزات شده و اشكال مختلفي را توليد مي كنندكه در طراحي دكوراسيون داخلي، ساخته عرشه فولادي و ... كاربرد دارد.

كاربردهاي دستگاه برش ليزري فلزات

كاربرد دستگاه هاي برش ليزري فلزات در صنعت طلا و جواهر، دكوراسيون داخلي، لوازم خانگي، صنايع نظامي، صنعت هوا فضا، صنايع الكترونيكي، صنايع ماشين سازي، صنايع مهندسي و .... است.

مزاياي دستگاه هاي ليزر فلزات

·         افزايش دقت و سرعت برش و حكاكي انواع فلزات

·         قابليت حك و برش بدون سر و صدا و لرزش هاي جانبي

·         هزينه نگهداري و تعمير پايين دستگاه

·         افزايش امنيت در محيط هاي توليدي با كاهش وقوع حادثه

·         به حداقل رساندن توليد ضايعات در برش

·         قابليت برش و حكاكي انواع طرح هاي پيچيده

دستگاه هاي ليزر صنعتي

از دستگاه ليزر صنعتي براي توليد و نمونه سازي و برش قطعات با ابعاد بزرگ استفاده مي شود. دستگاه هاي ليزر صنعتي انواع برش و حكاكي بر روي متريال هاي مختلف در عين حفظ سرعت و دقت با كيفيت بسيار بالا انجام مي دهند. در اين دستگاه ها كافي است طرح مورد نظرتان را در نرم افزار هاي گرافيكي بسازيد سپس با ارسال آن به دستگاه ليزر و فشار دادن يك دكمه دستگاه به صورت اتوماتيك متريال مورد نظر را برش خواهد داد.

دستگاه هاي ليزر صنعتي به دليل سرعت بي نظير انجام كار و هزينه هاي پايين آن كاربرد بسيار زيادي براي نمونه سازي و توليد انبوه در بازار دارد.

با نصب روتاري بر روي دستگاه هاي ليزر امكان برش و حكاكي بر روي انواع متريال هاي گرد و مدور وجود دارد.

دستگاه ليزر فايبر ماركينگ

دستگاه هاي ليزر علاوه بر برش و حكاكي انواع متريال ها قابليت چاپ بر روي آن ها را نيز دارند. دستگاه ليزر فايبر ماركينگ قابليت چاپ بر روي اجسام سخت مثل فلزات را با دقت، سرعت و كيفيت بسيار بالا دارند.

انواع دستگاه هاي ليزر ماركينگ فايبر

1.     دستگاه ليزر ماركينگ فايبر اتوماتيك

2.     دستگاه ليزر ماركينگ فايبر دستي يا پرتابل

3.     دستگاه ليزر ماركينگ فايبر ثابت يا روميزي

اگر به دنبال رونق در كسب و كار و توليدات خود هستيد با تهيه دستگاه هاي ليزر شركت نوين تاك ليزر مهم ترين و بزرگ ترين گام را در برداريد.

اين شركت به عنوان بزرگترين شركت وارد كننده دستگاه هاي ليزر با طراحي هاي منحصر بفرد آن ها آماده ارائه دستگاه هاي مورد نياز مشتريان خود جهت رونق بخشيدن به توليدات آن ها است. از ديگر خدمات اين شركت ميتوان به ارائه خدمات پس از فروش و گارانتي معتبر ان اشاره كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.