یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

دستگاه ليزر co2 چيست و عملكرد آن

معرفي دستگاه هاي حكاكي و برش ليزري

دستگاه ليزر co2 چيست و عملكرد آن

۸ بازديد

 

دستگاه ليزر فلزات

دستگاه برش ليزري co2 دستگاهي است كه قابليت حكاكي و برش انواع متريال‌هاي غيرفلزي كه جنس آن‌ها با سختي كم است را دارند. اين دستگاه‌هاي مدرن امروزه جايگاه ويژه‌اي در بين كسب‌وكارهاي گوناگون بالاخص طرف‌داران هنر و هنردوستان پيدا كرده‌است. استفاده از اين‌گونه دستگاه‌ها موجب گسترش كسب‌وكار، گسترش درآمدزايي و تنوع محصولات شده‌است.

بسياري از هنرمندان با استفاده از اين دستگاه‌هاي مدرن توانسته‌اند محصولات بسيار زيبا و چشم‌نواز مثل بسياري از وسايل دكوري و تزئيني كه هميشه مورد توجه و سليقه اكثريت مردم بوده‌است شده اند.

در گذشته از روش‌هايي مثل روش‌هاي مكانيكي و دستي جهت حكاكي و برش انواع متريال‌هاي غيرفلز استفاده مي‌شده‌است، اما اين روش ها علاوه‌بر زمان‌بر بودن شان افراد بايد ساعت‌ها زمان صرف حكاكي و برش انواع متريال ها مي‌كردند و توليد محصولات همراه با ضايعات فراوان همراه بود و در نهايت محصولات بي‌كيفيت توليد مي‌شد. اما با پيشرفت علم و دانش و پيدايش انواع دستگاه‌هاي ليزر حكاكي و برش متريال‌هاي فلزي و غيرفلزي فلزي به آساني امكان‌پذير شده است و موفقيت‌ها و پيشرفت‌هاي فراواني در صنايع مختلف بدست آمده است.

عملكرد دستگاه برش ليزري co2

اشعه ليزر در دستگاه‌هاي برش ليزري غير فلزات به گونه‌اي طراحي‌شده است كه انرژي خود را از منبع co2 تامين مي‌كند به‌همين دليل به اين دستگاه‌ها دستگاه‌هاي برش ليزري co2 گفته مي‌شود. درواقع تنها كافي است كه اپراتور طرح موردنظر را در نرم‌افزارهاي گرافيكي طراحي كند و به دستگاه منتقل كند دستگاه‌ طرح موردنظر را در كمترين زمان ممكن و تنها با فشردن يك دكمه بر روي متريال حكاكي و برش مي‌دهد.

كاربرد دستگاه‌هاي برش ليزري غير فلزات 

از دستگاه‌هاي برش ليزري co2جهت حكاكي و برش انواع متريال‌هاي غيرفلزي مثل انواع چوب و ام دي اف، سنگ، كاغذ و مقوا، پارچه، انواع چرم‌هاي طبيعي و مصنوعي، نمد، پلكسي‌گلاس، پلاستيك، شيشه و غيره استفاده مي‌شود.

از ديگر كاربردهاي دستگاه‌هاي برش ليزري غير فلزات مي‌توان به كاربرد آن در صنعت دكوراسيون داخلي و توليد انواع وسايل دكوري و تزئيني چوبي، مبلمان و سرويس‌هاي خواب، برش و حكاكي كاغذ و مقوا و توليد انواع كارت‌هاي تبريك و كارت‌هاي مناسبتي مثل كارت عروسي و ساخت انواع جعبه كادو، انواع گيفت هاي مناسبتي مثل گيفت هاي نامزدي و تولد، برش انواع پارچه بدون سوختگي و توليد انواع البسه و پوشاك، برش و حكاكي انواع تصاوير و متون بر روي انواع سنگ‌ها مثل سنگ مزار، برش نمد و توليد انواع محصولات تزئيني نمدي، برش و حكاكي انواع شيشه و كريستال و توليد انواع ظروف شيشه‌اي مثل انواع ظروف پذيرايي و دكوري شيشه‌اي و غيره اشاره كرد.

مزاياي دستگاه‌هاي برش ليزري co2

دستگاه‌هاي برش ليزري غير فلزات انواع حكاكي و برش متريال‌هاي غيرفلزي را با دقت و سرعت بسيار بالا انجام مي‌دهند.

انواع حكاكي و برش توسط دستگاه برش ليزري غير فلزات با حفظ كيفيت اجرا مي‌شود.

هزينه تعمير و نگهداري اين دستگاه هاي مدرن بسيار پايين و مقرون‌به‌صرفه است.

استفاده از اين دستگاه ها موجب كاهش خطرات ناشي از آتش‌سوزي و افزايش امنيت در محيط هاي كارگاهي و توليدي شده‌است.

استفاده از اين دستگاه‌هاي مدرن موجب كاهش هزينه‌هاي مصرفي مثل هزينه برق شده‌است.

به دليل سازگاري اين دستگاه‌ها با انواع طرح‌هاي متنوع امكان توليد محصولات با تعداد بالا و انبوه امكان‌پذير است.

دستگاه برش ليزري غير فلزات قابليت حكاكي و برش انواع طرح‌هاي پيچيده و نقوش بسيار ريز را به‌خوبي دارند.

قيمت دستگاه‌هاي برش ليزري غير فلزات 

شركت نوين تاك ليزر همواره با مناسب‌ترين قيمت‌ها انواع دستگاه‌هاي ليزر از جمله دستگاه هاي ليزر غير فلزات را به مشتريان خود ارائه مي‌دهد.

در شركت نوين تاك ليزر دستگاه متناسب با بودجه شما عزيزان موجود مي‌باشد.

شركت نوين تاك ليزر از بزرگ‌ترين و معتبرترين شركت‌هاي واردكننده انواع دستگاه‌هاي ليزر است كه با ارائه انواع دستگاه‌هاي ليزر از جمله دستگاه هاي ليزر غير فلزات با مناسب‌ترين هزينه‌ها در خدمت مشتريان خود در اقصي نقاط كشورمان مي‌باشد.

پس جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌تلفن‌هاي ما تماس بگيريد و اقدام به تهيه دستگاه مورد نياز كسب‌وكار خود نماييد. همچنين در رابطه با نصب و كار با دستگاه كارشناسان مجرب ما راهنمايي‌هاي لازم را در اختيار شما عزيزان قرار مي‌دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.