یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

دستگاه ليزر صنعتي چيست و انواع آن

معرفي دستگاه هاي حكاكي و برش ليزري

دستگاه ليزر صنعتي چيست و انواع آن

۹ بازديد

 

دستگاه ليزر صنعتي

به‌طوركلي امروزه انواع دستگاه‌هاي ليزر از جمله دستگاه‌هاي حكاكي و برش انواع متريال ها هم متريال‌هاي فلزي و هم متريال‌هاي غيرفلزي و همچنين انواع دستگاه‌هاي جوش ليزر كاربردهاي بسيار زيادي در صنايع مختلف دارند و بسيار مورد توجه صاحبان صنايع گوناگون قرار گرفته‌اند   .

اما علت اين توجه، كاربرد و پرطرف‌دار بودن اين‌گونه دستگاه‌ها را مي‌توان صنعتي بودن آن‌ها دانست.

در پاسخ به اين سوال كه دستگاه ليزر صنعتي چيست ميتوان گفت دستگاه برش ليزر صنعتي به دستگاهي گفته مي‌شود كه انواع حكاكي و برش انواع متريال ها را با دقت و سرعت بسيار بالا و كيفيتي فوق‌العاده اجرا مي‌كند.

در واقع با بهره گرفتن از دنياي موفق و مدرن رايانه طراحي اين دستگاه‌هاي مدرن و صنعتي شدن آن‌ها انواع حكاكي و برش انواع متريال ها چه متريال هايي كه داراي جنس سفت و سخت هستند مثل متريال‌هاي فلزي و چه متريال‌هاي غيرفلز با دقت و سرعت بسيار بالا درعين حفظ كيفيت اجرا مي‌شود.

درواقع در دستگاه‌هاي ليزر صنعتي تنها كافي است كه اپراتور طرح موردنظر را در نرم‌افزارهاي گرافيكي طراحي كند و آن را به دستگاه منتقل كند، درنهايت تنها با فشردن يك دكمه دستگاه طرح موردنظر را در كمترين زمان ممكن بر روي متريال حكاكي و برش مي‌دهد.

در واقع اين دستگاه‌هاي مدرن و پيشرفته انواع حكاكي و برش انواع طرح‌هاي پيچيده و نقوش بسيار ظريف و ريز و همچنين انواع اشكال هندسي را با دقت و سرعت بسيار بالا در عين حفظ كيفيت اجرا مي‌كنند.

انواع دستگاه‌هاي ليزر صنعتي

از انواع دستگاه‌هاي ليزر صنعتي مي‌توان به دستگاه ليزر فايبر فلزات اشاره كرد كه جهت حكاكي و برش انواع متريال‌هاي فلزي با دقت و سرعت بسيار بالا به كار برده مي‌شوند.

در اين دستگاه‌هاي مدرن اشعه ليزر از منبع فايبر دستگاه تامين مي‌شود به‌همين دليل به اين دستگاه‌ها دستگاه هاي برش فايبر فلزات گفته مي‌شود.

اين دستگاه‌ها انواع حكاكي و برش متريال‌هاي فلزي را تنها با فشردن يك دكمه با دقت و سرعت بسيار بالا درعين حفظ كيفيت انجام مي‌دهد.

از ديگر دستگاه‌هاي ليزر صنعتي مي‌توان به دستگاه برش ليزري co2اشاره كرد كه جهت حكاكي و برش انواع متريال‌هاي غيرفلز و همچنين پياده كردن انواع برش‌هاي بسيار پيچيده و ظريف در كمترين زمان ممكن با دقت و سرعت بسيار بالا اشاره كرد.

مزاياي دستگاه‌هاي ليزر صنعتي

دستگاه‌هاي ليزر صنعتي انواع حكاكي و برش را با دقت و سرعت بسيار بالا اجرا مي‌كنند.

 دستگاه‌هاي ليزر صنعتي انواع حكاكي و برش را درعين حفظ كيفيت اجرا مي‌كنند.

هزينه تعمير و نگهداري انواع دستگاه‌هاي ليزر بسيار پايين و مقرون‌به‌صرفه است.

استفاده از اين دستگاه‌هاي مدرن در محيط‌هاي كارگاهي و توليدي موجب كاهش خطرات آتش‌سوزي و افزايش امنيت در آن‌ها شده‌است.

اين دستگاه‌هاي مدرن و پيشرفته قابليت توليد انواع محصولات به تعداد بسيار بالا و انبوه در كمترين زمان ممكن را دارند.

انواع دستگاه‌هاي برش ليزري قابليت اجراي حكاكي ليزري و برش ليزري انواع طرح‌هاي پيچيده و نقوش بسيار ريز و ظريف را درعين حفظ كيفيت دارند.

قيمت دستگاه‌هاي ليزر صنعتي

به‌طوركلي شركت نوين تاك ليزر انواع دستگاه‌هاي ليزر موجود در شركت خود را با مناسب‌ترين قيمت‌ها به مشتريان خود ارائه مي‌دهد.

پس به‌هيچ‌عنوان نگران هزينه‌ها و قيمت دستگاه‌ها نباشيد، زيرا با توجه به تنوعي كه در وارد كردن انواع دستگاه‌هاي ليزر در شركت نوين تاك ليزر وجود دارد انواع دستگاه‌هاي ليزر متناسب با نياز و بودجه‌ي شما عزيزان در شركت نوين تاك ليزر موجود مي‌باشد.

شركت نوين تاك ليزر از بزرگ‌ترين و قدرتمندترين شركت‌هاي واردكننده انواع دستگاه‌هاي ليزر ازجمله دستگاه‌هاي برش ليزري فلزات و دستگاه برش ليزري غير فلزات در كشورمان مي‌باشد كه دستگاه متناسب با كسب‌وكار و بودجه شما عزيزان را در اختيارتان قرار مي‌دهد.

همچنين در رابطه با نصب و كار با دستگاه كارشناسان مجرب ما راهنمايي لازم را به شما عزيزان ارائه خواهند داد.

پس همين الان با شماره‌تلفن هاي ما تماس بگيريد و جهت تهيه دستگاه مورد نياز كسب‌وكار خود اقدام نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.